نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت بی‌ثبات ارز در کشور، گفت: تولیدکنندگان نمی‌توانند ارز دولتی بگیرند و این ارز توسط افرادی در جاهای دیگر استفاده می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 11 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن در شهرکرد با اشاره به اینکه در کشور رشته‌های دانشگاهی با صنعت مورد نیاز ارتباطی ندارند، گفت: در حال حاضر بی‌برنامگی تولید و صنعت را با مشکل روبه‌رو کرده است.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان، افزود: در سال گذشته در کمیسیون تلفیق مجلس طرح ارزش افزوده نهایی در بودجه 96 به تصویب رسید ولی توسط دولت رد شد.
وی با بیان بدعهدی‌های آمریکا در مسئله برجام، اضافه کرد: در کشور نیز ناهمگونی بانک و مدیران دستگاه‌های دولتی، باعث سردرگرمی تولیدکنندگان شده است.
کاظمی ادامه داد: در درون کشور باید شفاف‌سازی، وحدت رویه و هم‌صدایی مسؤولان وجود داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت بی‌ثبات ارز در کشور، گفت: تولیدکنندگان نمی‌توانند ارز دولتی بگیرند و این ارز توسط افرادی در جاهای دیگر استفاده می‌شود.
وی افزود: نبود ارز دولتی برای تولیدکنندگان به تعطیلی کارخانه‌ها منجر شده است.
کاظمی اضافه کرد: مزیت کشور ما وجود انرژی است که باید در صنعت به‌روز به کار گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار