تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر مبارزه به مواد مخدر اجتماعی شود در نتیجه شهر بدون معتاد خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۲۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 08 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– اقبال عباسی در همایش صیانت و گفتمان‌سازی امر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: اگر مبارزه به مواد مخدر اجتماعی شود در نتیجه شهر بدون معتاد خواهیم داشت.
وی ضمن تشکر از رسانه‌ها، متولدان دهه 60، رسانه و NGO در توسعه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، افزود: اگر تمام افراد خانواده در جریان مسائل اجتماعی باشند می‌توانند برای حل معضلات اجتماعی کمک کنند.
عباسی با بیان اینکه باید توانایی نه گفتن راه به فرزندان آموخت، تصرح کرد: خانواده‌ها باید در کنار فرزندان باشند تا امر اجتماعی شدن مواد مخدر گسرش یابد.
وی با اشاره به وجود شهدای مبارزه با مواد مخدر، گفت: موقعیت جغرافیایی کشور در مسیر ترانزیت است و موقعیت استان نیز مشابه کشور است و حقیقت این است که استکبار جهانی به دنبال منافع خود است و هر روز با یک مسئله سیاسی، اقتصادی، مواد مخدر و ... منفعت خود را تامین می‌کند.
استاندار گفت: استکبار جهانی با تئوری گرسنه نگه داشتن ایران هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کرد و می‌داند که ایرانی ها هوش بالایی دارند و اگر در شرایط مطلوب باشند قدرت رشد دارند به همین دلیل آمریکا با عوامل داخلی خود در ایران خانواده‌ها را درگیر مسائلی همچون مواد مخدر می‌کند تا منافع خود را در جهان و منطقه تامین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار