مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری عنوان کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته در استان 496 خانوار آسیب‌دیده از بلایای طبیعی با استفاده از تسهیلات احداثی بازسازی موفق به مقاوم‌سازی واحد مسکونی خود شدند.
کد خبر: ۶۲۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 08 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی با اشاره به اینکه طی سال گذشته در چهارمحال و بختیاری 496 خانوار آسیب‌دیده از بلایای طبیعی با استفاده از تسهیلات احداثی بازسازی موفق به مقاوم‌سازی واحد مسکونی خود شدند، گفت: از این تعداد 213 خانوار در شهرها و 278 خانوار در روستاها از این تسهیلات بهره‌مند شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در سال گذشته یک هزار و 309 خانوار آسیب‌دیده ناشی از بلایای طبیعی با استفاده از تسهیلات تعمیراتی بازسازی موفق به تعمیر آثار ناشی از بلایا در واحد مسکونی خود شدند.
وی اضافه کرد: جمعیت این خانوارها نیز بالغ‌ بر چهار هزار و 581 نفر است و از این تعداد 596 خانوار در شهرها و 713 خانوار در روستاها از این تسهیلات تعمیراتی حوادثی بهره‌مند شدند.
رئیسی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و 807 فقره تسهیلات به ارزش 180 هزار و 200 میلیون ریال به استان تخصیص یافته است، ادامه داد: از این مقدار بالغ ‌بر یک هزار و 856 فقره معادل 66 درصد جذب شده است و مابقی معرفی‌شدگان در حال انجام مراحل بانکی جهت انعقاد قرارداد با بانک هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار