استاندار چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی دستگاه ها و شرکت های خدماتی استان با انعقاد قرارداد از خدمات شرکت های دانش بنیان بهره مند می شوند.
کد خبر: ۶۲۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 03 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در دیدار از واحدهای پارک علم و فناوری استان افزود: شرکت های دانش بنیان با توجه به ویژگی های خود و پویایی و تطبیق با شرایط پیرامونی و انعطاف پذیری بالا، ظرفیت مناسبی برای گذر از تنگناهای اقتصادی دارند.
وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت شرکت ها و محصولات دانش بنیان در اقتصاد کشور، اهمیت تولید کالای ایرانی دوچندان شده است که تحقق این امر مستلزم حمایت جدی از شرکت های دانش بنیان است.
عباسی تصریح کرد: در همین راستا تلاش می شود با اتصال دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمات رسان به شرکت های دانش بنیان، از یک سو در رونق تولیدات داخلی و بهره وری بیشتر گام برداشته شود و از سوی دیگر انگیزه و مشوقی برای جوانان فعال در این واحدها فراهم شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری، اتصال زنجیره علم و صنعت را از مهمترین ضروریات استان دانست و گفت: با برگزاری نشست ها و دیدارهای متعدد بین مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت های دانش بنیان این حلقه مفقوده در استان شکل می گیرد.
تاکنون 120 شرکت و هسته فناور در چهارمحال و بختیای فعال شده و بیش از 70 اختراع از سوی این شرکت ها به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار