رئیس اداره حراست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
به گزارش تابناک شهرکرد- رئیس اداره حراست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از سوءاستفاده برخی از شرکت‌ها و بازاریان دروغین از نام بیمه سلامت خبر داد و گفت: مشاهده شده در چند روز گذشته برخی شرکت‌های حقوقی و یا افراد حقیقی از بیمه‌شدگان سوء استفاده کردند.
کد خبر: ۶۲۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 03 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مصطفی عباسی از سوءاستفاده برخی از شرکت‌ها و بازاریان دروغین از نام بیمه سلامت خبر داد و گفت: مشاهده شده در چند روز گذشته برخی شرکت‌های حقوقی و یا افراد حقیقی تحت عنوان‌های مختلف از جمله " کارت هوشمند سلامت " از بیمه‌شدگان به مردم وعده پرداخت هزینه‌های درمان از جمله هزینه‌های دندانپزشکی را به‌صورت تلفنی می‌دهند.
 رئیس اداره حراست بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با تأکید بر دروغگو بودن این شرکت‌ها، خاطرنشان کرد: مردم فریب این دروغ‌ها را نخورند.
وی ادامه داد: رسالت اصلی سازمان بیمه سلامت ایران بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور و برنامه پنجم توسعه، پوشش فراگیر بیمه درمانی، ارتقاء بسته پایه خدمات و حمایت از مردم در برابر هزینه های ناشی از بیماری با رویکرد سلامت محوری است و در همین  راستا بر اساس  سیاست‌های ابلاغی کلی سلامت تأکید ویژه‌ای بر اجرای آن صورت گرفته است.
عباسی با بیان اینکه متاسفانه همواره شاهد بروز برخی از سوء‌استفاده‌های ناروا از طریق شرکت‌های حقوقی و یا افراد حقیقی تحت عنوان‌های مختلف هستیم، گفت: هرگونه سوء‌استفاده از نام و اعتبار نهادهای دولتی به هر شکل توسط اشخاص حقیقی و حقوقی از عناوین مجرمانه محسوب می‌شود و حق تعقیب و پیگیری قانونی سوء‌استفاده کنندگان از عنوان سازمان بیمه سلامت ایران از طریق مراجع قانونی برای این اداره کل محفوظ است.
 رئیس اداره حراست اداره کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری در پایان با ابراز امیدواری از حمایت و همکاری مردم استان در کاهش تخلفات، بیان کرد: مردم می‌توانند جهت اعلام شکایت از این شرکت‌ها یا افراد کلاهبردار با شماره تلفن واحد شکایات اداره‌کل بیمه سلامت استان 32225430 تماس حاصل فرمایند و یا شکایت خود را از طریق شماره پیامک 3000231666  اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار