تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته از محل حساب ۱۰۰ امام(ره)، ۱۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای کمک به نیازمندان در استان تخصیص یافت‌.
کد خبر: ۶۲۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 02 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی اظهار کرد: در سال گذشته ۴۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) برای استان پیش‌بینی شد، که ۱۲ میلیارد ریال به عنوان اعتبار مرحله اول تخصیص داده شد.
وی افزود: از مجموع ۱۲ میلیارد ریال، چهار میلیارد ریال به خانوارهای دارای دو عضو معلول و طلاب فاقد مسکن و سایر اقشار کم‌درآمد پرداخت شد و هفت میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز در جهت پرداخت به واجدین‌ شرایط به استان تخصیص یافته است‌.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ ، 235 نفر از اقشار محروم روستایی فاقد سرپناه مناسب شناسایی و ۷۲۰۰ میلیون ریال به آن‌ها کمک بلاعوض پرداخت شد‌.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های بلاعوض طرح جامع اقشار کم‌درآمد در قالب تفاهم‌نامه‌هایی منعقد و علاوه ‌بر واحدهای نیمه تمام به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و طلاب فاقد مسکن در چهارچوب سهمیه استانی کمک‌هایی پرداخت شد‌.
رئیسی گفت: یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و حوزه علمیه است که طلاب مقیم در مناطق روستایی ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال و کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده تا سقف ۱۱۰ میلیون ریال استفاده نمایند‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار