مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از کارفرمایان خوش حساب خواست حداکثر تا روز یکشنبه 10 تیرماه نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن به واحدهای اجرایی و شعب تابعه اقدام کنند.
کد خبر: ۶۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 30 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- غلامرضا محمدی افزود: سازمان تامین اجتماعی اقدام به بخشودگی جرایم حق بیمه کارفرمایان خوش حساب کرده است که آخرین فرصت برای استفاده از مزایای این طرح  به منظور کارفرمایانی که پیش از صدور بخشنامه بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب دچاربحران  ناشی از حوادث غیر مترقبه، آثار مالی تحریم‌های ظالمانه و نوسانات ارزی  شده‌اند، دهم تیر ماه سال جاری است.
وی با تاکید بر اینکه مهلت فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نیست، اظهار کرد: طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب در  سال گذشته  نیز با هدف حمایت از کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی  اجرا شد.
محمدی با اشاره به شرایط برخورداری از مزایای این طرح گفت: کارفرمایان خوش حسابی که بر اثر حوادث غیرارادی مانند  آتش‌سوزی، سیل، زلزله، تحریم و نوسانات ارزی موفق به پرداخت حق بیمه کارکنان در موعد مقرر نشدند، می‌توانند برای ارائه درخواست به شعب این سازمان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه رونق اشتغال و تولید ملی از  سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی است، اضافه کرد: با بهبود تولید ملی، به تبع آن میزان ورودی و خروجی این سازمان نیز تنظیم می‌شود و این سازمان با وصول منابع بیشتر می‌تواند خدمات خود را ارتقا دهد.
محمدی با بیان اینکه پذیرش دلایل ابرازی(خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم) نیاز به تایید مراجع ذی صلاح برای برخورداری از طرح بخشودگی جرام بیمه ای کارفرمایان دارد، افزود: کارفرمایان پس از ارائه درخواست استفاده از این طرح و تایید سازمان تامین اجتماعی، باید تاییدیه دلایل ابرازی را از مراجع ذی صلاح مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری یا بخشداری اخذ  و به این سازمان ارائه کنند. 
وی در ادامه به توضیح خوش حسابی به عنوان یکی دیگر از شرایط بهره مندی از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب پرداخت و گفت: کارفرمایان قبل از ارائه درخواست استفاده از این طرح، ظرف ١٨ ماه باید چهار ماه لیست حق بیمه را به موقع ارسال و پرداخت کرده باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار