رئیس کل دادگستری :
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: این استان نخستین استان کشور است که کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز ندارد و تمامی کمپ ها دارای مجوز است.
کد خبر: ۶۲۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 30 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمدرضا بهرامی با اعلام این خبر به نظارت، بازرسی و پایش مستمر مراکز ترک اعتیاد استان اشاره کرد و افزود: کمپ های ترک اعتیاد استان استانداردهای لازم را کسب کرده اند.
هم اکنون 15 کمپ ترک اعتیاد با مجوز بهزیستی در استان فعال است که پارسال بیش از 16 هزار معتاد برای درمان به این مراکز مراجعه کردند.
وی به اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان با همکاری نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ها، برنامه های فرهنگی و تربیتی با همکاری سپاه وبسیج در این مناطق اجرا شده است.
بهرامی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 148 هزار و 983 پرونده در محاکم قضائی استان مختومه شد، اظهارکرد: توهین به اشخاص، ضرب و جرح عمدی، سرقت، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی در تصادفات، تهدید، تخریب و انتشار تهمت و افترا و به کارگیری الفاظ رکیک بیشترین فراوانی پرونده ها در محاکم قضایی استان را تشکیل می دهد.
به گفته وی، هم اکنون 38.5 درصد زندانیان استان جرائم مواد مخدر ، 20 درصد سرقت، 16 درصد محکومیت مالی و جرائم علیه اشخاص و مابقی سایر جرائم است.
رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت:هم اکنون طلاق در استان به عنوان یک معضل است که معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با همکاری دستگاه های مجری طرح آموزش زوجین در شرف ازدواج را برگزار کرده است و 6 هزار و 915 زوج در شرف ازدواج در این دوره ها شرکت کرده اند.
وی گفت: این آموزش ها گامی در راستای کاهش اختلافات زوجین و کاهش طلاق است.
وی به فعالیت مرکز مداخله در طلاق در استان اشاره کرد و گفت: با فعالیت این مرکز و ارائه خدمات مشاوره به زوجین در شرف طلاق 783طلاق منجر به صلح و سازش شده که 24 درصد افراد متقاضی طلاق به صلح و سازش رسیده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار