تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 373میلیارد و 329میلیون ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده از بلایای طبیعی در سال زراعی جاری خبرداد.
کد خبر: ۶۲۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 28 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- هوشنگ طاهری میر قائد اظهار کرد: این میزان غرامت در قالب بخش شیلات و آبزیان، جبران خسارت اصل تنه درختان که در اثر تنش خشکسالی وسرمازدگی نابود شده ، دام، طیور، محصولات باغی و زراعی و منابع طبیعی به دامداران و کشاورزان خسارت دیده استان پرداخت شده است.
وی همچنین پرداخت 112میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح های اشتغالزایی پایدارو حمایت از تولید در سه ماهه نخست سال جاری به روستاییان و عشایراستان را یادآورشد.
طاهری میرقائد تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات، زمینه ایجاد اشتغال پایدار در 26 طرح برای 111نفر نیروی کار مولد روستایی و عشایری بصورت مستقیم فراهم شده است.
وی افرزود: تسهیلات پرداختی توسط بانک عامل در قالب پرورش گاو شیری پرواربندی دام سبک ، شیلات ، و طرح های گلخانه ای بوده است.
سالانه در چهارمحال وبختیاری بیش از 1.5 میلیون تن محصولات باغی، زراعی، دامی و شیلات تولید می شود، سطح زیر کشت استان 270 هزار هکتار با 66 هزار بهره بردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار