مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگ‌راه‌های چهارمحال و بختیاری ملزم به توسعه است.
کد خبر: ۶۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 25 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، داریوش حسینی در نشست مشترک با شهرداران و اعضای شورای شهرستان بروجن که با هدف تعامل بیشتر شهرداری شهرستان بروجن و اداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شد به بیان مسائل و مشکلات بر سر راه توسعه پروژه‌های مشترک با اداره کل راه و شهرسازی پرداخت.
حسینی خاطرنشان کرد: در این نشست اهم این موضوعات شامل چهار خطه شهرکرد –بروجن –لردگان، کنار گذر شمالی شهر بروجن، جاده دسترسی بیمارستان در حال احداث بروجن، فرهنگسرای در حال احداث فرادنبه، میادین ورودی و خروجی که در ابتدای چهار خطه شهرکرد- بروجن- لردگان و همچنین مسائل مربوط به طرح‌های جامع و تفضیلی شهرها مطرح شد.
مدیرکل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری در ادامه این نشست با بیان برنامه‌ها و اهداف اداره کل راه و شهرسازی در خصوص شهرستان بروجن با اشاره به افزایش ترددها در مسیر جنوب به مرکز و شرق و غرب کشور از طریق محورهای شهرکرد - بروجن لردگان - سفیددشت - زرین شهر و همچنین بروجن به سمیرم از طریق محور قرح؛ توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل جاده‌ای و بزرگراه‌های چهارمحال وبختیاری را ضروری دانست.
حسینی تکمیل پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان را از اولویت اداره کل راه وشهرسازی استان دانست.
وی با تشکر از همکاری و تعامل سازنده مردم شهرستان‌های بروجن و لردگان در زمینه تامین املاک مورد نیاز به منظور احداث چهار خطه شهرکرد - بروجن - لردگان، بیان کرد: با اختصاص قیر یارانه‌ای برای تکمیل و ساخت بخشی از محور چهار خطه مذکور که در محدوده شهری هستند، روند ساخت و تکمیل این پروژه تسهیل و آماده بهره داری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار