تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختياري بر ضرورت استفاده از روش‌هاي نوين برای آبیاری و مصرف آب به منظور پيشگيري از هدر رفتن آن تاکید کرد.
کد خبر: ۶۲۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 25 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسی در دیدار با صديقه ببران مشاور وزير نيرو و مديرکل روابط عمومي وزارت نيرو، با اشاره به اينکه آب منبعي برگشت‌ناپذير است و بايد همه مسئولان کشور نسبت به اهميت آن حساس باشند، اظهار کرد: بايد براي جلوگيري از هدر رفتن اين منبع ارزشمند راهبرد‌هاي عملي ارائه داد.
وی فرهنگسازي و تأثير بر افکار عمومي را مهم دانست و گفت: بر اين اساس، وظيفه رسانه‌ها در تمام موضوعات اجتماعي از جمله فرهنگ‌سازي درباره مصرف درست آب و منابع انرژي بسيار سنگين است.
عباسی با اشاره به نقش رسانه‌ها در زمينه اطلاع رساني و تنوير افکار عمومي تصريح کرد: شناخت چالش‌هاي واقعي آب در کشور و استان به عنوان يک رسالت همگاني کمک خواهد کرد تا براي بحران کم  آبي برنامه‌ريزي و تصميم گيري‌هاي بهتري را شاهد باشيم.
استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر ضرورت استفاده از روش‌هاي نوين و دانش بنیان برای آبیاری و مصرف آب به منظور پيشگيري از هدر رفتن آن، گفت: اقناع مردم نيازمند به کار مطالعاتي است، با ارائه نتايج مطالعات و مشخص کردن اولويت‌ها براي آگاهي بخشي و فرهنگسازي بايد تلاش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار