معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل چشمه‌های گرد و غبار در کشور عراق از بعدازظهر امروز تا فردا شاهد کاهش کیفیت هوا و ایجاد وضعیت ناسالم در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 23 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جوی آرام بر چهارمحال و بختیاری است، گفت: طی سه روز آینده آسمانی صاف تا کمی‌ابری همراه با وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با تشکیل چشمه‌های گرد و غبار در کشور عراق از بعدازظهر امروز تا فردا شاهد کاهش کیفیت هوا و ایجاد وضعیت ناسالم در استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای 6.5 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین مرکز استان‌ در کشور بوده است، اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشینه دما در شهرکرد 34 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لردگان 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.
قطره با اشاره به اینکه طی چند روز آینده در استان روند افزایشی دما، یک تا دو درجه سانتی‌گراد خواهد بود، ادامه داد: برای فردا حداقل دما در شهرکرد به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون در مقایسه با میانگین بلند مدت سالیانه افزایش دما در استان وجود نداشته است و بر اساس داده‌های موجود تابستان گرمی نسبت به سال‌های گذشته پیش رو نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار