تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تلاش برای ارتقای ظرفیت مدیران و توجه آنان به سعه صدر و تحمل مطالبات ضرورت دارد.
کد خبر: ۶۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 21 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در سومین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: منفعت طلبی و تحمل کم باعث آسیب می شود.
وی افزود: البته مسئولان باید براساس نظرات مردم کار و تلاش کنند.
نکونام تصریح کرد: هم اینک برخی گزارش آماری و سطحی می دهند که باید از این اقدام پرهیز شود.
نکونام یادآور شد: توجه به راه های ارتباطی چهارمحال و بختیاری به منظور خروج استان از بن بست، اقدام سریع برای تجهیز به پایگاه امداد اورژانس هوایی، فعال کردن ظرفیت های علمی و انسانی، معرفی توانمندی ها، محرومیت زدایی و ارتقای جایگاه استان در افکار عمومی مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حاکم کردن روحیه خدمتگزاری به جای بازی های سیاسی و جلوگیری از قربانی کردن شایسته سالاری از نیازهای اساسی جامعه کنونی محسوب می شود.
وی گفت: رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری برای تقویت فرهنگ اتحاد و وحدت جامعه تلاش کنند.
نکونام تاکید کرد: کارگروهی در استانداری برای برنامه ریزی برگزاری یادواره ملی 152 شهید ترور چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شود و همچنین همایشی برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت شهید چمران در دانشگاه ها برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: گروه های جهادی مشتاق به فعالیت در مناطق محروم استان نباید سرگردان باشند، بلکه مسئولان اولویت ها را نیازسنجی و به آنان اعلام کنند.
وی یادآور شد: حضور مسئولان در مناطق محروم با هدف ارتقای خدمات رسانی در دستور کار قرار گیرد.
نکونام اظهار کرد: کارگروه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی تشکیل و فعال شود.
وی گفت: هم اینک کشور و چهارمحال و بختیاری در حوزه کتاب از میانگین عقب تر است.
چهارمحال و بختیاری 152 شهید ترور و بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار