تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از اعزام یک‌هزار و 200دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان در فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 19 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- منوچهر ذوالفقاری اظهار کرد: در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان و کمک به پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر برخوردار، جهادگران دانشجو در فصل تابستان به مناطق کمتر برخوردار در شهرستان‌های لردگان، اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان اعزام می‎‌شوند.
وی افزود: 1200 دانشجو از مراکز مختلف دانشگاهی استان در قالب 26 گروه جهادی برادر و خواهر سازماندهی شده‌اند که تاکنون دو گروه اعزام شده و 24گروه باقیمانده نیز تا پایان تابستان به مناطق کمتر برخوردا اعزام خواهند شد.
ذوالفقاری ادامه داد: دانشجویان اعزامی به این مناطق در عرصه‌های پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی خدمت‌رسانی می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گفت: امسال 6پروژه آبرسانی به نقاط محروم نیز در دستور کار اردوهای جهادی دانشجویی است که با تأمین اعتبار از تهران اجرایی خواهد شد.
این مقام مسئول از ساخت 800 باب خانه مسکونی برای نیازمندان توسط بسیج سازندگی نیز خبر داد که توسط گروه‌‎های مقیم جهادگر در نواحی شهرستان‌های 9 گانه اجرایی می‌شود و دانشجویان جهادگر نیز به عنوان گروه‌های مُعین جهادی به آن‌ها در تکمیل پروژه‌ها کمک می‌کنند.
وی از کمک دستگاه‌های مختلف در این راستا خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، آستان قدس رضوی، قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه، بنیاد برکت و سپاه و بسیج از اقدامات جهادی در مناطق محروم استان حمایت کرده و مساعدت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار