تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد گفت: فراخوان دومین همایش اجرای نمایش تک نفره از سوی آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام با همکاری واحد نمایش حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کد خبر: ۶۲۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 19 June 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- رضا ولی‌پور دهکردی اظهار کرد: دومین همایش تئاتر تک نفره با هدف مردمی کردن هنر تئاتر، کشف استعدادهای جوان حوزه نمایش، توجه ویژه به عنصر اصلی هنر تئاتر یعنی بازیگر، تولید آثار نمایشی با کیفیت و کم حجم و توجه ویژه به موضوعات اجتماعی و سبک زندگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی افزود: دومین همایش اجرای نمایش‌های تک نفره مرداد 97 با همکاری واحد نمایش حوزه هنری  در خانه هنرمندان حوزه هنری برگزار خواهد شد.
ولی‌پور تصریح کرد: این همایش سال گذشته نیز برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان هنرهای نمایشی استان روبه رو شد و امیدواریم در سال آتی با حمایت حوزه هنری و هنرمندان تئاتر استان بتوانیم آن را با کیفیت بهتری برگزار کنیم.
وی در خصوص شرایط این همایش گفت: نمایشنامه و یا طرح‌های ارسالی صرفا باید با یک بازیگر به روی صحنه اجرا شود و آثار ارائه شده به همایش باید حداقل 20 و حداکثر 40 دقیقه باشد. (‌آثاری که بیشتر از 40 دقیقه باشند به هیچ عنوان مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.)
ولی‌پور اظهار کرد: در مرحله بازبینی حداکثر پنج نمایش پذیرفته خواهد شد، که ملزم به شش اجرا در سه شب متوالی خواهند بود.
وی ادامه داد: به گروه‌های راه یافته در همایش هشت‌میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد و در پایان همایش به یک نمایش برگزیده نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.
مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 10 تیر 97 به خانه هنرمندان حوزه هنری واقع در شهرکرد، چها راه بوعلی سینا ارسال کنند.
به گفته وی، این همایش 3 تا 17 مرداد در خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار