استاندار چهارمحال وبختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود معلم در استان و نرخ بالای بیکاری در بین جوانان گفت: برای رفع مشکل کمبود معلم در استان از نیروی جوان و تحصیلکرده و با انگیزه به صورت حق التدریس استفاده شود.
کد خبر: ۶۲۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 18 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با انتقاد از این پیشنهاد که از نیروی بازنشسته به صورت حق التدریس برای رفع مشکل کمبود معلم استفاده شود افزود: مسوولان آموزش و پرورش استان بکارگیری نیروی جوان به صورت حق التدریس را با وزارتخانه مکاتبه کنند تا تصمیمات صحیح دراین زمینه گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه استفاده از جوانان در تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش یک مسیر مطلوب است، تاکید کرد: به منظور تامین نیرو با خرید خدمت، برون سپاری و اخذ مجوز، اصلاح موضوع پذیرش بازنشستگان به جای جوانان کمبود نیروی انسانی خود را جبران کند.
عباسی افزود: همه ساله تعدادی از معلمان خواستار نقل و انتقال به استان های دیگر و یا داخل استان هستند که نباید اجازه نقل و انتقال فرهنگیان از این پس داده شود و به افرادی که در گذشته این انتقال ها انجام شده فراخوان داده شود تا سر کار خود بازگردند.
وی از مسوولان آموزش و پرورش خواست تا کارکنان خود را نیز که به صورت مامور به ادارت دیگر منتقل شده اند را به کارگیری کند تا کمبود معلم در استان رفع شود.
عباسی با بیان اینکه نباید به سیاستهای کلان دولتهای مختلف ایراد گرفت ، گفت: تمام این سیاستها قابل احترام هستند و با ید اجرایی شوند.
استان چهارمحال وبختیاری با کمبود یکهزار و 134 معلم مواجه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار