امام جمعه فرادنبه مطرح کرد
امام جمعه فرادنبه با اشاره به اینکه وداع با ماه مبارک رمضان مانند وداع با یکی از عزیزان سخت است، گفت: غسل، احیا و نماز شب عید سعید فطر از اعمال مستحب پایان ماه مبارک رمضان است.
کد خبر: ۶۱۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 14 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام صفرعلی علیخانی با اشاره به دعای 45 صحیفه سجادیه، اظهار کرد: در این دعا امام سجاد (ع) با ماه مبارک رمضان وداع گفته است.
وی با اشاره به اینکه خواندن این دعا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان مناسب است، افزود: در ابتدای این دعا امام معصوم خداوند را برای نعمت‌های فراوان و زمانی برای طلب مغفرت از درگاه الهی شکر گفته است.
امام جمعه فرادنبه اضافه کرد: در پایان این دعا آمده است که وداع با ماه مبارک رمضان مانند وداع با یکی از عزیزان سخت است و از خداوند خواسته شده که تا ماه رمضان سال آینده زنده باشند تا بار دیگر بندگی و عبادت خدا را به جای آورد.
علیخانی غسل، احیا و نماز شب عید سعید فطر را از اعمال مستحب ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: پرداخت زکات فطره از واجبات این ماه است که تکمیل کننده عبادت و روزه ماه مبارک رمضان است.
وی اضافه کرد: سرپرست هر خانوار باید میزان زکات فطره را بر اساس تعداد خانوار از شب عید فطر کنار بگذارد و تا قبل از نماز روز عید پرداخت کند.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار