در سومین جلسه ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری مطرح شد؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در سومین جلسه ستاد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بر لزوم فعالیت اصولی، هدفمند و هماهنگ جهت برگزاری شایسته این جشنواره تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 11 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، در سومین جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که به ریاست فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و با حضور کلیه اعضا ستاد استانی این جشنواره و همچنین سرپرست و کارشناسان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرکرد برگزار شد؛ مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بر لزوم فعالیت اصولی، هدفمند و هماهنگ جهت برگزاری شایسته هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کرد.
خلیل مقدم این جشنواره را فرصتی استثنایی جهت نزدیک شده به رسالت اساسی کتابخانه ها یعنی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد و بیان داشت: این جشنواره فرصت مناسبی است که توان خود را بسنجیم و مأموریت ذاتی نهادمان را معرفی کنیم.
وی ضمن لزوم بهره گیری از ظرفیت خیرین با حفظ شأن و کرامت کتابداران اظهار داشت: مردم و مسئولین ما به خاطر ارادت قلبی به امام مهربانیها با تمام وجود در این عرصه وارد می شوند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به اهمیت برگزاری هرچه با شکوهتر این جشنواره به ویژه در مرکز استان اشاره و اذعان داشت: شهرستان شهرکرد باید به نحوی شایسته و هماهنگ عمل کند که الگوی مناسبی برای سایر شهرستانهای استان باشد.
گفتنی است هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز هم اینک در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه آن در دهه ولایت برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار