مصباحی مقدم:
تابناک چهارمحال وبختیاری- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تمایل به ایجاد وحدت و همدلی بین تمامی گروه های سیاسی نظام داریم.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 11 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم افزود: جامعه روحانیت مبارز مایل است بین تمامی مردم و گروه های سیاسی اتحاد و همدلی و وحدت وجود داشته باشد.
به گفته وی، با توجه به شرایط کنونی کشور، این اتحاد و همدلی در بین مردم و جریان های سیاسی نیاز است و این اتحاد باید حول محور تبعیت از رهبری انقلاب اسلامی شکل بگیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته این طور نیست که جامعه روحانیت مبارز برای این وحدت برنامه خاصی تدوین کرده باشد، اما حول محور وحدت آفرینی گام بر می دارد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که اقتصاد در پسابرجام چگونه به نفع کشور رقم خواهد خورد، افزود: این مساله بستگی به مدیریت اجرایی کشور دارد و اگر از تمامی ظرفیت های کشور و توان داخلی بهره گیری شود، با مقاومت بیشتر پاسخ کوبنده ای به آمریکا داده خواهد شد.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که جامعه روحانیت مبارز برنامه ای برای انتخابات سال 98 دارد، گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.
جامعتین به عنوان یکی از گروه های مرجع سیاسی به ویژه در بین اصولگرایان شناخته می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار