تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ به عنوان دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
کد خبر: ۶۱۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 11 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری در سال سوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کسب 15رای از 23 رای ماخوذه در کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات برای یک سال به عنوان دبیر انتخاب شد.
در این انتخاب، غلامرضا تاجگردون برای یک سال دیگر به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات انتخاب شد.
نماینده شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: وظایف کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات براساس ماده 55 در محدوده برنامه، بودجه، نظارت برنامه و بودجه و دیوان محاسبات و امور مالی مجلس و آمار و خدمات عمومی فنی است.
علی کاظمی باباحیدری افزود:این کمیسیون موظف است علاوه بر انجام وظایف تخصصی به انجام امور نظارت و مراقبت بر اجرای مقررات بودجه و امور مالی مجلس و نحوه هزینه کردن آن، رسیدگی به عملکرد بودجه سالیانه مجلس و ارائه گزارش آن حداکثر تا پایان شهریورماه سال بعد و بازرسی و رسیدگی دقیق و نظارت در مورد کلیه اموال و اشیای منقول و غیرمنقول مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارش سالیانه جهت چاپ و توزیع بین نمایندگان بپردازد.
چهارمحال و بختیاری دارای 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
نمایندگان چهارمحال و بختیاری در دوره یازدهم در کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، اجتماعی و برنامه و بودجه و دیوان محاسبات عضو هستند.
این استان دارای 9 شهرستان با جمعیتی بیش از 947هزار نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار