‍ با حکم رئیس فدراسیون:
تابناک چهارمحال وبختیاری- غلامرضا امینی در حکمی، محمد بهاءلو را به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 10 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان با نام نویسی 6 کاندیدا آغاز شد که سه کاندیدا انصراف خود را به صورت کتبی اعلام و با عدم حضور یکی از کاندیداها در این مجمع، در پایان انتخابات بین محمد بهاءلو و ابراهیم شفقت صورت گرفت.
درنهایت از مجموع 15 رأی اعضای مجمع، محمد بهاءلو 8 و ابراهیم شفقت 7 رأی اعضا را کسب کرده بودند که با توجه به اعتراض کاندیداها، و به دستور رئیس فدراسیون اعلام نتیجه قطعی انتخابات با هدف بررسی مجدد صلاحیت اعضای مجمع به آینده موکول شد.
در حکم غلامرضا امینی خطاب به محمد بهاءلو  آمده است: با استناد به صورت‌جلسه 24/2/1397 مجمع انتخابات رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری، جنابعالی به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و یاری جستن از صاحبنظران و پیشکسوتان قایقرانی و هماهنگی کامل با اداره کل ورزش و جوانان آن استان در جهت شکوفایی ورزش قایقرانی و در نتیجه خدمت به رشد و شادابی و سرفرازی جوانان کشور عزیزمان موفق باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار