دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا طرح ترک اعتیاد بر مبنای دین در استان اجرایی شود.
کد خبر: ۶۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 09 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید غدیر مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نگاه در بحث مبارزه با مواد مخدر منفی است و در ذهن مردم این امر نهادینه شده است.
وی با اشاره به اینکه کارکردها حوزه رسانه در بحث مواد مخدر متفاوت است، برخی رسانه‌ها نسبت به مواد مخدر مشوق و برخی هشداردهنده هستند، افزود: قطعا در آینده به‌لحاظ رشد جمعیتی آمار اعتیاد افزایش پیدا می‌کند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتیاد از چند هزار سال قبل بوده، هست و خواهد بود و نمی‌توان آن‌را مطلقا ریشه‌کن کرد، ادامه داد: اعتیاد بیماری انکار است، هم فرد و هم خانواده هر دو آن‌را انکار می‌کنند.
مرتضوی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا طرح ترک اعتیاد بر مبنای دین اجرایی شود، عنوان کرد: برنامه دیگر اجرای طرح توانمندسازی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه در رابطه با اعتیاد است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مراکز ترک اعتیاد موجود در چهارمحال و بختیاری مکلف به ثبت اطلاعات مراجعه‌کنندگان خود در سامانه هستند، این اطلاعات محرمانه بوده و هر کسی اجازه دسترسی به آن‌ها را ندارد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متاسفانه در حال حاضر از تقاضا غافل شده‌ایم، گاهی تقاضا است که عرضه را کنترل می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار