تابناک چهارمحال وبختیاری- کارشناس تسهیلات سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تا کنون 80 میلیاردتومان تسهیلات روستایی، عشایری و فراگیر در حوزه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری برای پرداخت به متقاضیان تصویب شد.
کد خبر: ۶۱۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 09 June 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- محمد قربانی اظهار کرد: در مرحله نخست بررسی طرح‌های متقاضی تسهیلات در زمینه اشتغال روستایی، عشایری و فراگیر، بیش از700 درخواست به این سازمان ارسال شده است که پس از بررسی کمیته‌های شهرستانی و استانی 600 متقاضی واجد دریافت تسهیلات شدند.
وی افزود:با معرفی این تعداد متقاضی به بانک‌های عامل استان زمینه اشتغال یک‌هزار و 456 نفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت با پرداخت 80 میلیارد و 653 میلیون تومان فراهم شده است.
قربانی ادامه داد: از این مجموع 37 میلیارد و 892 میلیون تومان با اشتغال 613 نفر در بخش تسهیلات روستایی و عشایری و 42 میلیارد و 716 میلون تومان با اشتغال 843 نفر در بخش فراگیر است.
وی تصریح کرد:بیشترین تصویب پرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان پوشاک، مصنوعات چوبی، فرآوری محصولات معدنی کوچک مقیاس، صنایع تبدیلی – تکمیلی کشاورزی و مواد غذایی و آب معدنی است.
قربانی خاطرنشان کرد: سایر پرونده‌ها نیز تا پایان خردادماه در طرح‌های متقاضی تسهیلات در زمینه اشتغال روستایی، عشایری و فراگیر بررسی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار