تابناک چهارمحال وبختیاری- نماينده مردم شهركرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس در سال جاری، گفت: این امر سم مهلکی است برای خفه کردن حرکت مظلومان فلسطین پس باید امسال زنده‌تر و پویاتر به قدس پرداخته شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 07 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان اظهار کرد: روز قدس همواره مهم بوده و پرداختن به آن از ضرورت‌ها است.
وی افزود: این ضرورت از اول انقلاب به عنوان یک اصل و اساس و مسئله نخست جهان اسلام عنوان شده است.
نوریان تصریح کرد: جهموری اسلامی همواره حامی واقعی و همه جانبه مردم مظلوم فلسطین بوده است و بایستی این امر همیشه زنده و پویا باشد.
وی با اشاره به مطرح شدن انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس در سال جاری، تصریح کرد: این امر سم مهلکی است برای خفه کردن حرکت مظلومان فلسطین پس باید امسال زنده‌تر و پویاتر به قدس پرداخته شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جهان اسلام نیز در مقابل این مهم با یک مردگی روبرو است و واکنش ضعیفی داشتند که لازم است این مهم بیشتر اطلاع رسانی شود و مظلومیت مردم فلسطین بیشتر برجسته شود.
نوریان تاکید کرد: روز قدس روزی است که امام (ره) پایه گذار آن بودند و باید این حرکت‌ها تا نابودی اسرائیل تداوم یابد.
‌وی خاطر نشان کرد: همانطور که در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری هم بوده، باید مخالفت خود را به جهانیان اعلام کنیم تا این لکه ننگین از صحنه جهان پاک شود.
نوریان بیان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس مظهر اتحاد و انسجام ملی ملت‌های آزاده جهان است لذا باید در راستای تقویت این اتحاد، وحدت، اعتلای نظام و حفظ امنیت جمهوری اسلامی کوشش شود.
وی گفت: تببین چرایی نامگذاری روز قدس برای نسل جوان و‌ نوجوان بسیار دارای اهمیت است تا آن‌ها در مقابل جنایات و خباثت‌های صهیونیست‌ها و دنیای استکبار آگاه و بصیر باشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار