تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان شهرکرد از افزایش 10 درصدی قیمت ملک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 03 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد رئیسی با اعلام این خبر، از قیمت ملک در نقاط مختلف شهرکرد از 700 هزار تومان تا پنج میلیون و 500 هزار تومان به ازای هر متر مربع خبر داد.
رئیسی افزود: قیمت ملک در سه ماه نخست سال نسبت به سال گذشته به طور میانگین، 10 درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: خریداران تمایلی به خرید مسکن با قیمت‌های بالا نداشته و همین امر موجب افزایش تقاضای خانه‌های ارزان قیمت شده است.
رئیسی با اشاره به اینکه قیمت مسکن در شهرستان شهرکرد و به تبع آن در استان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است، تصریح کرد: علت این امر،بافت کشاورزی شهر، افزایش قیمت مصالح و حق‌الزحمه کارگر، محدود بودن تعداد سرمایه گذاران، ترس از فروش ملک به دلیل نوسان قیمت مسکن و علاقه به سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سکه و دلار است.
رئیس اتخادیه صنف مشاوران املاک شهرستان شهرکرد، منطقه کاشانی را گران‌قیمت‌ترین منطقه شهرکرد با میانگین پنچ میلیون و پانصد هزار تومان برای هر مترمربع و منطقه منظریه را ارزان‌قیمت‌ترین منطقه شهرکرد با 750 هزارتومان تا یک میلیون و 200 هزارتومان برای هر مترمربع عنوان کرد.
وی تصریح کرد: میانگین قیمت زمین در منطقه کاشانی بین پنج تا شش میلیون تومان، خیابان ورزش بین سه میلیون تا چهارمیلیون تومان، خیابان شریعتی سه میلیون و 500 هزار تومان، خیابان 17شهریور دو میلیون و 700 هزارتومان، خیابان سرچشمه‌ها یک میلیون 800 تا دو میلیون تومان و خیابان میرآباد از یک میلیون و 200 هزارتومان تا دو میلیون دویست هزار تومان برای هر مترمربع در حال خرید و فروش است.
رئیسی خاطرنشان کرد: میانگین قیمت برای زمین‌های تجاری بیشتر از این میزان معامله می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار