فرماندار کوهرنگ:
فرماندار کوهرنگ گفت: امروزه بیت امام و یادگارانش سرمایه‌ای برای ملت ایران و یک ذخیره و عطیه الهی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 03 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی زمان‌پور اظهار کرد: رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در راستای اهداف انقلاب و مقابله با دشمنان خارجی همانند جنگ تحمیلی و مقابله با تحریم‌ها و حضور مردم در تمام عرصه‌ها تاثیر بسزایی در رسیدن انقلاب به 40 سالگی داشته است.
وی با بیان اینکه امام از بُعد مسائل دینی بی‌نظیر بود و بسیار به محرومان و مناطق دور دست توجه داشتند، افزود: ایشان یک شخصیت خاص داشتند و با این شخصیت تمام عیار توانستند انقلابی اسلامی و خدا گونه برای ملت ایران رقم بزنند.
زمان‌پور تصریح کرد: مهمترین هدف حضرت امام (ره) از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، رسیدن به استقلال و حفظ تمامیت عرضی با محوریت اسلام و رسیدن به مردم‌سالاری دینی بوده است.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر این سه ویژگی، «اهل عمل بودن» امام خمینی(ره) از جمله ویژگی‌های ممتاز این شخصیت جهانی بود، ادامه داد: انسان‌های بسیاری هستند که به «خدا، مردم و راهشان» باور دارند، اما اهل عمل نیستند، اما امام(ره) اهل عمل بودند و قدم در راه گذاشتند تا به باورهایشان جامه‌ عمل بپوشانند.
زمان‌پور تاکید کرد: یاران و نزدیکان امام خمینی (ره) باید با همدلی، ‌همراهی و وحدت، مسیر ایشان را ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه بیت امام و یادگارانش سرمایه‌ای برای ملت ایران و یک ذخیره و عطیه الهی محسوب می‌شود و باید ملت ایران همانطور که به عظمت امام و ابعاد وجودی واقف می‌شوند به عظمت بیت ایشان نیز واقف شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار