فرماندار کیار:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار کیار با اشاره به اینکه یکی ازمهم‎ترین ویژگی امام خمینی(ره) اعتقاد نداشتن به اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی بوده است، گفت: امام خمینی در دوران رهبری خود همیشه حامی مردم بوده و ساده‌زیستی را سر لوحه کار خود قرار داده بودند که این تفکرات و نگرش‌ها موجب شد در میان آحاد مردم شخصیتی خاص داشته باشند.
کد خبر: ۶۱۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 02 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قدمعلی مردانی اظهار کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی، ارائه خدمات نظام توسط امام خمینی (ره)، ساده زیستی مسئولان در اوایل انقلاب، نگاه محرومیت‌زدایی امام راحل و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه موجب دوام 40 ساله انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: وظیفه یاران و نزدیکان امام در شرایط فعلی نزدیک کردن خود به مردم بوده که لازم است ارزش‌های دینی و انقلابی را حفظ کنند، برای افرادی که در این مسیر جان فشانی کردند ارزش قائل شوند، طبقات پایین جامعه را حمایت کنند و به جای پرداختن به مسائل خارجی به مسائل داخلی بپردازند.
مردانی با اشاره به اینکه یکی ازمهم‎ترین ویژگی امام اعتقاد نداشتن به اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی بوده است، تصریح کرد: امام خمینی در دوران رهبری خود همیشه حامی مردم بوده و ساده‌زیستی را سر لوحه کار خود قرار داده بودند که این تفکرات و نگرش‌ها موجب شد در میان آحاد مردم شخصیتی خاص داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نگاه امام درون‌گرا و توجه به ظرفیت داخل کشور بود، خاطرنشان کرد: بیت امام در اختیار خاندان آن حضرت است بنابراین ضرورت دارد آثار امام از طریق بیت امام منتشر شود و در اختیار همگان قرار گیرد، همچنین لازم است تفکرات و دیدگاه‌های امام منتشر و در اختیار آحاد مردم قرار گیرد تا در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار