تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ناسالم بودن هوای استان در اواخر وقت امروز و فردا برای تمامی گروه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 02 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به وجود پدیده گرد و غبار و وزش باد در استان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان ذرات گرد و غبار در هوا بین 75 تا 80 میکروگرم در هر مترمکعب بوده که موجب کاهش کیفیت و ناسالم بودن هوای استان برای گروه‌های حساس و در برخی ساعات برای تمامی گروه‌ها شود.
وی از ورود یک سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا پایان وقت فردا خبر داد و گفت: این سامانه بارشی در برخی نقاط استان به صورت رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد بوده که عمده بارش‌ها، در شهرهای بلداجی، بروجن، لردگان و اردل خواهد بود.
قطره خاطرنشان کرد: با وجود پدیده گرد و خاک و وزش باد که موجب تشدید این پدیده می‌شود، برای سه روز آتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنان میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی تا کنون 42 درصد نسبت به میانگین دوره مشابه سال گذشته و 46 درصد نسبت به میانگین بلند مدت کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار