امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه شهرکرد گفت: اینجانب به فضل خدا به آینده استان بسیار امیدوار هستم و اعتقاد دارم کارهای انجام گرفته باعث توسعه استان می‌شود و اگر از روی رهنمود سخنی بیان می‌کنم برای اصلاح است.
کد خبر: ۶۱۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 02 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در جامعه که به آن ضربه وارد می‌کند آن است که انسان روحیه پذیرش و باور هر آنچه می‌شنود را داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در فضاهای اجتماعی، رسانه‌ها، فضای مجازی و... مطالب زیادی منتشر می‌شود که اگر روی آن‌ها دقیق شویم می‌بینیم که مطالب غیرواقع هستند که هیچ‌کدام صحت ندارد، افزود: ایمان حکم می‌کند هر چیزی را که می‌شنویم سریع باور نکنیم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارتحال ملکوتی امام راحل امسال با نوزدهم ماه رمضان و سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) مصادف شده است، ادامه داد: مناسبت‌هایی چون ارتحال امام خمینی (ره)، ۱۴ و ۱۵ خردادماه و... همگی در یک راستا هستند و محتوای انقلاب اسلامی آن است که جامعه علوی باشد.
نکونام با تأکید بر اینکه افتخار و بالندگی رزمندگان، شهدا، ایثارگران و... این بود که در پی احیاء مرام و شیوه امیرالمؤمنین هستند، عنوان کرد: 17 هزار شهید ترور، جنگ هشت‌ساله، تحریم‌های آمریکا، بسیج کشورها علیه انقلاب اسلامی و... همگی طبیعی است، نمی‌توان پرچم علی (ع) را برافراشت و با مشکل مواجه نشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه در فکر امام خمینی (ره) و آن‌هایی که زندان رفتند و مبارزه کردند این نبود که شاه را از کشور بیرون کرده و خود به‌جای آن‌ها حکومت کنند بلکه آن‌ها برای زنده نگه‌داشتن اسلام قیام کردند، در حال حاضر نیز باید به فکر اسلام باشیم نه منافع شخصی یا گروهی چراکه راه امام راحل این بود.
خطیب نماز جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه باید مراقب فتنه‌های دشمن و بی‌بصیرتی عده‌ای در داخل کشور باشیم، اضافه کرد:  این باور که "خامنه‌ای خمینی دیگر است" باید در جامعه وجود داشته باشد، البته کاملاً طبیعی است که عده‌ای سنگ خود را به سینه بزنند اما این واقعیت بزرگی است.
وی با اشاره به فضیلت شب‌های قدر، بیان کرد: فرصت‌های شب‌های قدر مغتنم است و همگی باید این شب‌ها را قدر بدانیم، آن را درک کرده و با اخلاص از آن بهره‌مند شویم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: جمعه آخر ماه رمضان روز قدس و جهاد مستمر و پیاپی انقلاب با اسرائیل و آمریکا است، در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس مشت‌ها همیشه باید گره کرده و دل‌ها سرشار از کینه باشد، با توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته و انتقال سفارت آمریکا به قدس قطعاً اجتماع
مردم در این روز پرشکوه‌تر، مشت‌ها گره‌کرده‌تر و دل‌ها سرشار از کینه بیشتر نسبت به اسرائیل خواهد بود.
نکونام در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای سخن‌هایی با جوانان مطرح و منتشر شد که برداشت‌هایی شاید نادرست از این سخنان در فضای استان صورت گرفت، اول اینکه هیچ‌کدام از این سخنان گلایه نبود بلکه رهنمود و توجه دادن به امری بود که مانع رشد و توسعه چهارمحال و بختیاری است.
وی عنوان کرد: مسئله دوم در خصوص جلسه با جوانان این است که آنچه در این نشست برجسته شد امید به آینده و لزوم تلاش مستمر نه خستگی و یاس  بود اما برخی از نشریات چهارمحال و بختیاری از تصاویر  به‌گونه‌ای القا می‌کردند که نشان از خستگی و ضعف داشت که به‌هیچ‌وجه این‌گونه نبود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این‌جانب به فضل خدا به آینده استان بسیار امیدوار هستم و اعتقاد دارم کارهای انجام گرفته باعث توسعه استان می‌شود و اگر از روی رهنمود سخنی بیان می‌کنم برای اصلاح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار