مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان حلقه اتصال کریدور حمل و نقل جنوب و مرکز کشور است، بنابراین پیگیری برای توسعه آزادراه‌ها در استان ازجمله آزادراه این استان به خوزستان ضروری است.
کد خبر: ۶۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 30 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- داریوش حسینی در شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان، توسعه بزرگراه‌ها و اجرای طرح بازآفرینی شهری را از اولویت‌های این اداره‌کل عنوان و اظهار کرد:  خواستار تعامل و هم‌افزایی بیشتر در جهت ارتقاء کیفیت راه‌ها ، حمل و نقل و مسکن و احیاء بافت‌های فرسوده هستیم.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری حلقه اتصال کریدور حمل و نقل جنوب و مرکز کشور است، افزود: بنابراین پیگیری برای توسعه آزادراه‌ها در استان ازجمله آزادراه این استان به خوزستان ضروری است.
شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد:  فاز سوم مطالعه پروژه آزادراه این استان به خوزستان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
حسینی با تشریح جزئیات طرح ملی بازآفرینی شهری، از برنامه اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای استفاده از امتیاز ویژه این طرح ملی در جهت بهسازی و نوسازی مسکن، توسعه و ارتقاء فضاها و خدمات شهری واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهرهای استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار