تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای طرح احراز برخط (آنلاین) اصالت هویت و حذف کپی کاغذی شناسنامه و کارت ملی افراد در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 30 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ملک محمد قربانپور در جلسه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی ادارات استان افزود: این طرح در مرحله اول در دستگاههای اجرایی استان و در مرحله بعدی در شهرستانها اجرا می شود.
وی با بیان اینکه این طرح در استانهای قم، خوزستان و سمنان به صورت پایلوت اجرا شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، دستگاه اجرایی بر اساس اولویت بندی با توجه به امکانات موجود اجرا می شود.
قربانپور افزود: طرح احراز برخط اصالت هویت و حذف کپی اسناد هویتی از چرخه ادارات از 3 سال گذشته به پیشنهاد وزارت کشور و تصویب کمیسیون دولت الکترونیک در 3 استان آغاز شده است.
وی، صرفه جویی در وقت، کاهش مصرف کاغذ و جلوگیری از سوء استفاده و جعل اسناد هویتی از اهداف این طرح است که مقرر شد این طرح تا پایان ماه رمضان در سراسر کشور اجرایی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر فعال ساختن میز خدمت الکترونیک در دستگاههای اجرایی افزود: اجرای این طرح از آذرماه سال گذشته به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
وی به بازرسی و نظارت بر طرح میز خدمت فیزیکی تاکید کرد و گفت: خدمات قابل ارایه در میز خدمت فیزیکی و الکترونیک باید در دستگاههای اجرایی احصاء شود.
معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری نیز با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک و شهر الکترونیک گفت: هم اکنون زیرساخت های لازم دولت الکترونیک در استان به خصوص مرکز استان فراهم است.
یدالله ربیعی افزود:90 درصد ادارات شهری و 65 درصد دهیاری ها به تجهیزات الکترونیک تجهیز هستند.
دولت الکترونیک به منظور کاهش رفت و آمد مراجعه کنندگان به ادارات و اجرای سریع در اجرای امور اجرایی شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با بیش از 940هزار نفر جمعیت می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار