به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- شهردار شهرکرد از اختصاص مکان‌هایی در سطح شهر برای صرف موادخوراکی ویژه کسانی که به‌دلیل بیماری یا مسافرت توانایی روزه‌داری ندارند، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 24 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نور‌الله غلامیان با اشاره به فضاسازی صورت گرفته در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در میادین اصلی شهر شهرکرد، پارک‌ها، چهارراه‌ها و خیابان‌های پرتردد سطح شهر، بنرهایی با مضامین اهمیت روزه‌داری و حرمت نگه‌داشتن این ماه مبارک نصب شده است و 70 اتوبوس درون شهری نیز متناسب با ماه مبارک رمضان فضاسازی شده‌اند.
وی از اختصاص مکان‌هایی در سطح شهر جهت صرف موادخوراکی ویژه کسانی که به‌دلیل بارداری، بیماری و یا مسافرت توانایی روزه‌داری ندارند، خبر داد و افزود: مکان‌های سرپوشیده در پارک‌های ملت، تهلیجان، لاله و پارک آبی برای این افراد تعبیه شده و افراد می‌توانند با حضور در این مکان‌ها حرمت ماه مبارک رمضان را در مقابل روزه‌داران حفظ کنند.
شهردار شهرکرد ادامه داد: در ماه مبارک رمضان در تمامی پارک‌های سطح شهر شهرکرد اذان ظهر و عصر و مغرب و عشا از سیستم‌های صوتی پارک پخش می‌شود و همچنین چهار سامانه اذان‌گو نیز در میدان معلم، امام حسین، انقلاب و چهارراه دولت شهرکرد مستقر شده است.
غلامیان در پایان گفت: ترمینال‌ شهرکرد به‌دلیل ورود و خروج مسافران، نیازمند اختصاص مکان‌هایی برای فروش اغذیه و خواروبارفروشی است که با همکاری اصناف مکانی را برای استراحت و خرید اغذیه برای مسافران در نظر گرفتیم و آبسردکن‌های مستقر در این ترمینال پوشانده شده است، تا کسانی که توانایی روزه‌داری ندارند، بتوانند با حضور در این مکان‌ها، حرمت ماه رمضان را حفظ کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار