سرمربی تيم ليگ برتري فوتبال ساحلي ایفاي اردکان بعد از برد شب گذشته تیمش در بازی دربی مقابل پیام کویر اردکان، از آماده نبودن زمین ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان گلایه کرد.
کد خبر: ۶۰۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 21 May 2018

به گزارش تابناک یزد، «علي رحيمي» در حاشیه بازی دو تیم ایفا و پیام کویر اردکان كه در ورزشگاه سلمان محمودآباد يزد برگزار شد،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا - منطقه یزد، با اشاره به این که اگر این بازی حساس در شهرستان برگزار می‌شد، شاهد جذابیت بیشتری بودیم، گفت: اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان، متولیان اصلي فوتبال ساحلی هستند تا زمین ساحلی ورزشگاه آزادی به رقابت‌های لیگ برتر برسد.

وي ادامه داد: البته با اين وجود نيز تیم ایفاي اردکان نیز تمام تلاش خود را برای رساندن زمین ساحلی به این بازی به کار بسته که تاكنون افاقه نکرده است. 

بنا به گزارش ایسنا یزد، سرمربی ایفا اردکان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان شهرستان کمی همّت کرده بودند، مردم از دیدن این دربی حساس و دیدنی محروم نمی‌شدند. 

رحیمی با ابراز اميدواري نسبت به اهتمام مسئولان براي به سرانجام رساندن اين ورزشگاه، گفت: نمايندگان فوتبال ساحلي اردكان در لیگ برتر كشور در صورت فراهم شدن شرایط مناسبي مانند زمین استاندارد مي‌توانند براي شهرستان و استان افتخارآفريني كنند.

وی حساسیت خاص دربی را يادآور شد و در مورد بازي شب گذشته تيمش گفت: هر دو تیم ایفا و پیام کویر اردکان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما ما فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم که در پایان به کسب سه امتیاز بازی انجامید. 

رحیمی خاطرنشان کرد: هنوز تیم‌های لیگ در ابتدای راه هستند و ایفا نیز از هفته سوم قدرت اصلی خود را نشان خواهد داد.

گفتنی است؛ دربی اردکانی‌ها شب گذشته در زمین ساحلی سلمان یزد برگزار شد و در پایان تیم ایفا اردکان توانست با سه گل همشهری خود پیام کویر  را شکست دهد. 

در جدول رده بندی مسابقات نیز گلساپوش نماینده یزد در رده پنجم و تیم‌های ایفا و پیام کویر به ترتیب هفتم و نهم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار