تابناک چهارمحال وبختیاری- طرح ملی توان‌افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با عنوان «مسیر کسب و کار من» همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختياري برای 100 نفر از جوانان صاحب ایده برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 20 May 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- پريسا ابراهيم‌‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح با هدف آگاه‌سازی مخاطبان از مزیت‌های اقتصادی و فرصت‌های کسب و کار بومی، آشنایی با  فرآیند راه‌اندازی کسب و کار و ترغیب جوانان برای ورو به عرصه­ کارآفرینی برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختياري  با بیان اینکه طرح ملی توان افزایی زنان با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، مدیریت امور بانوان  و خانواده استانداری و بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این طرح 100 نفر از جوانان علاقمند استان شناسایی و در سه روز از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای طرح بهرمند می‌شوند.
ابراهیم‌پور تصریح کرد: این طرح ویژه بانوان استان است و حداکثر 30 درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی به مردان اختصاص پیدا می‌کند.
وی در خصوص شرایط شرکت‌کنندگان در این طرح و با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده، گفت: جوانان علاقمند به خویش‌فرمایی، جوانان صاحب ایده و جوانانی که کسب و کار نو پا دارند می‌‎توانند در این طرح شرکت کنند.
ابراهیم‌‎پور با بیان اینکه شرط سنی شرکت کنندگان 20 تا 40 سال است، اضافه کرد: ثبت نام در این طرح، از طریق سایت www.foundationed.ir  انجام می‌شود و مخاطبان نهایی از بین ثبت‌نام کنندگان انتخاب می‎شوند.
مدیر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختياري به خدمات ارائه شده در طرح اشاره و عنوان کرد: افراد با شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر دریافت آموزش‌هایی در زمینه جستجوی فرصت‌های کسب و کار و کارآفرینی، ایده‌یابی، بوم مدل کسب و کار و ترسیم نقشه راه با الگوی کارآفرینان موفق نیز آشنا شده و از خدمات مشاوره فردی و گروهی به منظور تجاری‌سازی ایده خود بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار