تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردهای انجام شده در سال‌های پس از انقلاب در استان، علیرغم همه محرومیت‌ها و کمبودها مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۶۰۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 17 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در دعای روزهای پایانی ماه شعبان فرمودند که با نیت صادق و قلب طاهر وارد ماه رمضان شوید تا از برکات این ماه بی نصیب نشوید.
وی بر بهره مندی از لحظه لحظه ماه مهمانی الهی تاکید کرد و افزود: دعا کنیم که خداوند ماه رمضان سال جاری را پرثمرتر و متفاوت تر از سال گذشته سپری کنیم.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به طرح راهکارهای فرهنگی حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: جاری و ساری کردن اهداف این طرح و جلب توجه عمومی به مسئله حمایت از کالای ایرانی در این طرح اهمیت دارد زیرا حمایت از کالای ایرانی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: به دلیل محرومیت‌های فراوان این استان گاهی دستاوردهای انقلاب در استان نادیده گرفته می‌شوند که لازم است با تبیین این دستاوردها، کارهای انجام گرفته در سال‌های انقلاب در این استان نیز علی رغم همه محرومیت ها و کمبودها مورد توجه قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تشکیل شورای راهبردی و سیاست گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این شورا موظف است دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل را به خوبی برجسته و مطرح کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار