تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات مشترك مأموران انتظامی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در بازرسی از يك دستگاه پژو 405، بیش از 268 كيلو ترياك كشف و دو سوداگر مرگ دستگير شدند.
کد خبر: ۶۰۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 15 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، غلام‌عباس غلام‌زاده در تشریح جزئیات خبر کشف بیش از 268 کیلوگرم تریاک جاساز از پژو 405، اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد دو سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر از استان فارس به مقصد شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دقیق با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 268 کیلو و 500 گرم تریاک جاساز کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.
غلام‌زاده در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ طی سال جاری به طور جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار