مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی از تاریخ 27 اردیبهشت ماه لغایت 27 خرداد ماه سال جاری در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 13 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد نجاتی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دامپزشکی استان و شبکه‌های تابعه با تشکیل اکیپ‌های ثابت و سیار نظارت و بازرسی، اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده‌های خام دامی از جمله قصابی‌ها، فروشگاه‌های مرغ و ماهی، رستوران‌ها و طباخی‌ها، خودروهای حمل فراورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور می‌کنند.
وی افزود: در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی از طریق نظارت بر چرخه تولید تا مصرف فراورده‌های خام دامی، این اداره کل با تشکیل 17 اکیپ بازرسی سیار و 9 اکیپ ثابت از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان نظارت‌های بهداشتی خود را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهد.
نجاتی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های 8-33339007 و تلفن گویای 1512 اداره کل را مطلع سازند و در شهرستان‌ها نیز با شبکه‌های دامپزشکی تماس حاصل کنند.. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار