تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: راه روستایی مناطق مسکونی'دره عشق' ،'معدن'و 'دره یاس'، مشایخ شهرستان کیار که در پی بارش های سیل آسای چند روز اخیر بدلیل ریزش کوه در جاده تخریب شده بود، بازگشایی شد.
کد خبر: ۶۰۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 13 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام ندیمی اظهارکرد: نیروهای راهداری مستقر در کیار بدنبال مسدود شدن راه روستایی در منطقه مشایخ این شهرستان در کمترین زمان ممکن اقدام به پاکسازی و باز کردن این مسیر کردند.
وی گفت: میزان خسارت وارده در این محور، از سوی کارشناسان ستاد بحران استان و راهداری منطقه در دست بررسی است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع ماموران راهداری هم اکنون همه جاده های اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
ندیمی با اشاره به آماده باش راهداران با تجهیزات و ماشین آلات در مسیرهای روستایی وشهری استان یادآور شد: گروه های راهداری با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در حوزه های ماموریت خود در حال گشت زنی هستند.
بخش مشایخ شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق کوهستانی سخت گذر 150 کیلومتری شهرکرد قراردارد.
میانگین بارش های سال زراعی جاری (1 مهر تا 1 اردیبهشت) چهارمحال و بختیاری 302 میلیمتر گزارش شده است. این میزان بارش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 43 درصد کاهش و در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه 47 درصد کاهش دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار