تابناک چهارمحال وبختیاری- شهردار شهرکرد از اختصاص 5میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، اصلاح و مناسب سازی معابر و رفع گره ترافیکی در سطح برخی تقاطع های شهر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 12 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نورالله غلامیان در حاشیه دومین همایش مناسب سازی معابر شهری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 2میلیارد ریال از این اعتبار برای مناسب سازی پیاده روها براساس ضوابط بهینه سازی به منظور استفاده کم توانان، نابینایان، سالمندان و معلولان و 3 میلیارد ریال نیز برای اصلاح گره ترافیکی تقاطع ها در نظر گرفته شده است.
وی افزود:در این راستا شهرداری، بهسازی پیاده روهای خیابان فردوسی از چهارراه خواجه نصیر تا تقاطع بلوار آیت الله کاشانی را در دستور کار خود داده است.
غلامیان در ادامه اعتبار هزینه شده برای اصلاح و بهسازی معابر سطح شهر در سال گذشته را حدود 4 میلیارد و 500میلیون ریال عنوان کرد.
وی افزود: با این میزان اعتبار پیاده روهای خیابان 12محرم تا چهارراه مولوی در سطحی معادل 2هزار و500متر مربع بهسازی شد و پیاده روی ضلع جنوبی خیابان سعدی از چهارراه بوعلی تا چهارراه فردوسی نیز در سطح یکهزار و 500 متر کماکان در حال اجراست.
شهرداری شهرکرد در حال ارائه خدمات شهری به بیش از 200هزار نفر جمعیت سطح شهر و شهرک های حومه نظیر مهدیه، چالشتر، منظریه و میرآباد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار