نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: در مسئله اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی باید کار جدی انجام دهیم و در این عرصه تیشه به ریشه دشمن بزنیم و راه نفوذش را ببندیم.
کد خبر: ۶۰۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 12 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جلسه سرحلقه‌های صالحین بسیج با بیان اینکه در حلقه‌های صالحین باید معنویت و ارزش‌های والای دینی برجسته باشد، اظهار کرد: اساس کار در حلقه‌های صالحین باید بر محوریت معنویت، معرفت‌افزایی و ارتباط و انس بیش از پیش با خدای تبارک و تعالی باشد که به نظر می‌رسد جای این امور در حلقه‌های صالحین خالی است.
وی رسالت اصلی حلقه‌های صالحین را تقویت باورهای اعتقادی و ایمانی جوانان دانست و افزود: باید روی تقویت باورهای جوانان کار کنیم چرا که اگر جوانان ما به این باورها نرسند مشکلاتی که امروز در جامعه با ان مواجهیم حل نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: در مسئله اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی باید کار جدی انجام دهیم و در این عرصه تیشه به ریشه دشمن بزنیم و راه نفوذش را ببندیم.
نکونام ادامه داد: انتظار می‌رود که در حلقه‌های صالحین روی باورهای اعتقادی، سیاسی و اقتصادی از جمله باور به توانمندی‌های درونی با تکیه به خدای متعال و ضرورت روحیه جهادی که همه به همان باورهای ایمانی برمی‌گردد، کار شود.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: در مسئله برجام رفتند و این همه کشور را سرکار گذاشتند و نتیجه‌اش هم این شد که به اصطلاح خودشان دوباره تحریم‌های ثانویه‌ای علاوه بر تحریم‌های اولیه وضع شد؛ تحریم‌های ثانویه معنایش این است که هر کشوری که به ایران کمک کند تحریم است.
امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: آمریکایی‌ها همه دنیا را به خاطر مقابله با ایران تحریم کردند، اگر کسی دلش از ایمان خالی باشد نگران است اما اگر دلش از ایمان پر باشد می‌گوید حتی تمام دنیا هم که با هم متحد باشند، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار