تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش صمصامی و 12 روستای اطراف آن از نعمت گاز برخودار شدند.
کد خبر: ۶۰۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 12 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– علی کاظمی در حسینیه شهر صمصامی در جمع مردم این شهر و برخی از مسئولان استان، اظهار کرد: اگر آمریکا از برجام خارج شده اما مردم پا به پای یکدیگر برای تعالی نظام قدم خواهند برداشت.
وی افزود: اکنون بخش صمصامی و 12 روستای اطراف آن از نعمت گاز رسانی برخودار شدند و برای تکمیل گاز رسانی در این بخش تلاش خواهد شد.
کاظمی ادامه داد: تلاش می‌شود تا در مناطق شاه منصوری و بیرگان نیز گاز رسانی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه مجلس مصوب کرده تا گاز رسانی به مناطقی صورت گیرد که هزینه گازرسانی شش میلیون تومان باشد، گفت: در مناطق بازفت و صمصامی این امر با 20 تا 25 میلیون تومان انجام می‌پذیرفت که با پیگیری مسئولان استان و وزیر نفت این مهم محقق شد.
کاظمی در خصوص حوزه ورزش گفت: سرانه ورزشی مردم شهرستان کوهرنگ بسیار پایین است که یک سالن ورزشی در این شهرستان مصوب شده و امید است تا مدیران ورزش استان در اسرع وقت نسبت به کلنگ زنی در این مناطق اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه حدود شش هزار هکتار اصلاح اراضی در استان انجام شده و این کار بزرگی است، افزود: فاصله صمصمامی تا مرکز استان بسیار است و می‌طلبد اداراتی که مراجعه مردم به آنان زیاد است  در این بخش تکمیل شوند که این موضوع خواست مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار