مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۹۰ درصدی وقوع حوادث در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 07 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید احمد مرتضوی‌فرد در دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با داوطلبان و نیروهای جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اینکه در سال ۹۶ شاهد حوادث گوناگونی در سراسر کشور بودیم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در تمامی اوقات آماده خدمات‌رسانی به مردم در حوادث هستند.
وی افزود: در سال گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر به صورت درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در قالب کلاس‌های آموزشی با اقدامات لازم در زمان حادثه آشنا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از حضور پررنگ جوانان این جمعیت در طرح ایمنی سلامت نوروزی خبر داد و اضافه کرد: جوانان در کانون‌های مختلف آموزش‌های زیادی دیدند و در صحنه‌های عملیاتی حوادث نیز حضور پیدا کردند.
مرتضوی‌فرد اضافه کرد: در سال گذشته ۸۷۴ مورد انواع حادثه مانند زلزله، کوهستان، تصادف جاده‌ای و غیره گزارش شد که این تعداد نسبت به سال ۹۵، ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین عملیات‌های امدادرسانی در سال گذشته حادثه سقوط هواپیمای ترکیه بود که با کمک نیروهای مردمی کمتر از ۱۵ ساعت و با ریسک خطر بالا انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: اهداف جمعیت هلال احمر تسکین آلام، تلاش در جهت سلامت جامعه و برقراری صلح و صفا با استفاده از رهنمون‌های دین اسلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار