رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد انشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: باید با طرح‌ها و برنامه‌های جذاب جوانان را ترغیب کنیم تا موبایل خود را کنار گذاشته و به سمت برنامه‌های گفت‌وگو محور بروند.
کد خبر: ۶۰۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 06 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی در آیین افتتاحیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بنابر تصریح مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در چهار حوزه فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و اشتغال فعالیت می‌کند، افزود: نگاه جهاد دانشگاهی باید کشف مسئله باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی و... گام‌های بلندی برداشته است، ادامه داد: مناظرات دانشجویی هفت سال است که از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در حال انجام است.
خلیلی با تاکید بر اینکه سال‌های پیش مقام معظم رهبری دغدغه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها را مطرح کردند، عنوان کرد: هم‌اکنون هفتمین دوره این مناظرات با چندین هدف در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه آباد شود باید یک مدل خانگی برای آن متصور شویم و برای اینکه این جامعه به یک آرامش محصول گفت‌وگو برسد باید مناظرات در مباحث مختلف برگزار شوند.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نقش  دانشگاه در فرهنگ‌سازی ضروری است و اگر دانشگاه نتواند گره‌ای از جامعه باز کند یعنی نتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.
خلیلی بیان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است بنابراین باید با طرح‌ها و برنامه‌های جذاب جوانان را ترغیب کنیم تا موبایل خود را کنار گذاشته و به سمت برنامه‌های گفت‌وگو محور بروند.
وی تاکید کرد: در ایام انتخابات سال گذشته از دانشجوها خواسته شد تا وارد بازی‌های سیاسی نشده و به ستاد انتخاباتی کاندیداها تبدیل نشوند و خوشبختانه علی‌رغم اینکه خیابان‌ها سراسر گفتمان انتخاباتی بود اما در دانشگاه دانشجویان تنها مباحث خود را مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار