مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 186 طرح اشتغال‎زایی فراگیر، روستایی و عشایری در این استان تصویب شده است.
کد خبر: ۶۰۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 03 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، حفیظ‌الله فاضلی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: تاکنون 186 طرح اشتغال‎زایی فراگیر، روستایی و عشایری در این استان تصویب شده است که برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 280 میلیارد ریال تسهیلات پیش‌بینی شد.
وی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد  طرح زمینه اشتغال مستقیم یک هزار و 953 نفر فراهم می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع طرح‌های اشتغال‌زایی تصویب شده در استان  27 طرح با اشتغال‌زایی 845 نفر و تسهیلات 420 میلیارد ریال در حوزه فراگیر است.
فاضلی یادآور شد: 159 طرح با 860 میلیارد ریال تسهیلات و اشتغال‌زایی یک هزار و 98 نفر نیز در بخش روستایی و عشایری قرار دارد.
همچنین در ادامه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی اظهار کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی بایستی در محل و ردیف مشخص خود پرداخت هزینه شود.
وی افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تعهد اشتغال خود در سال 1397 را هر چه سریع‌تر به اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اعلام کنند، در غیر این صورت مدیرکل دستگاه اجرایی مربوطه پاسخگو خواهد بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علت غیبت برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان  در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری باید بررسی و به مدیران ملی آنان اعلام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار