تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مناطق روستایی و جنگل نشین این استان با ضریب نفوذ 88.3 درصد گاز طبیعی با تلاش دولت دوازدهم در فهرست استانهای سبز گازرسانی کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 26 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری از برخورداری 464 روستای بالای 20 خانوار با پوشش گاز طبیعی خبر داد و اظهار کرد: گازرسانی به 64 روستای جنگلی و مناطق سخت گذر کوهستانی استان طی سال جاری نیز در حال انجام است.
وی هزینه تمام شده برای نصب هر علمک گاز تا درب منزل در مناطق مسکونی را طبق مصوبه مجلس 60 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در صورتی که هزینه تمام شده در مناطق کوهستانی و صعب العبور این استان بیش از 170 میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، میانگین گازرسانی به مناطق روستایی کشور را 77 درصد ذکر و تصریح کرد: میانگین انتقال شبکه گاز طبیعی به مناطق روستایی این استان در دولت دوازدهم به 88 درصد رسیده است.
وی گفت :در حال حاضر 99.7 درصد جمعیت شهری استان از گاز طبیعی بهره مندند که امسال شهر بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ به عنوان آخرین و چهلمین شهر به شبکه گاز طبیعی خواهد پیوست.
مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری برخورداری 294 هزار خانوار استان از نعمت گاز طبیعی را یادآور شد و گفت: 107 هزار و 728 انشعاب شهری و 71 هزار و 366 انشعاب روستایی در استان وجود دارد.
وی افزود: یکهزار و 144 مشترک استان در حوزه صنعتی و کشاورزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
بیش از 60 درصد از جمعیت 947 هزار نفری چهارمحال و بختیاری در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار