مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید نخ ITV در استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در آینده قطب اصلی تأمین کننده چادرمشکی در کشور شویم.
کد خبر: ۵۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 25 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در حاشیه بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه این کارخانه هسته مرکزی کرپ کشور است، اظهار کرد: کارخانه حجاب شهرکرد تنها واحد منحصربه فرد تولیدکننده چادرمشکی کرپ کشور با ظرفیت 10 میلیون متر مربع است.
وی ادامه داد: اولین طرح برای توسعه کارخانه چادرمشکی حجاب شهرکرد، افزایش 10 میلیون مترمربعی تولید چادر مشکی است که از امسال فرآیند توسعه در این کارخانه آغاز و طی 2 سال آینده این فرآیند کامل می‌شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید نخ ITV  در استان خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم در چند سال آینده این کارخانه قطب تولید کرپ در کشور شود و در آینده قطب اصلی تأمین کننده چادرمشکی در کشور شویم.
امامی در ادامه با اشاره به روند برندسازی چادر مشکی حجاب شهرکرد، گفت: این کارخانه  متعهد بود تا مدتی بر اساس ضوابط سازندگان دستگاه در کشور کره، محصولات را با برند این کشور تولید کند و به تازگی تولید چادر مشکی با برند حجاب در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و به سراسر کشور با همین برند و لوگو ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه کارخانه چادرمشکی حجاب شهرکرد در حال حاضر صرفأ پارچه چادر تولید می‌کند و کار طراحی و دوخت انجام نمی‌شود، گفت: یک کارخانه وابسته برای دوخت چادر در نجف آباد وجود دارد که انواع پوشاک در آن تولید می‌شود و برنامه آینده ما تکمیل زنجیره تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار