رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در استان را جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های استان عنوان کرد و گفت: این بیمارستان به گونه‌ای احداث می‌شود که تا یک هزار تخت نیز قابل افزایش است.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 25 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ارسلان خالدی‌فر، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تعداد پزشکان عمومی استان را 480 نفر اعلام و اظهار کرد: 115 نفر دکترای داروسازی، یک هزار و 530 پرستار، 313 نفر در خانه‌های بهداشت فعال، 62 نفر در مراکز جامع سلامت شهری و 52 نفر در مراکز جامع سلامت روستایی چهارمحال وبختیاری مشغول فعالیت هستند.
وی تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد را 241 نفر برشمرد و گفت: در این دانشگاه حدود دو هزار و 600 نفر دانشجو مشغول تحصیل در رشته‌های تخصصی داخلی، جراحی، زنان، بیهوشی و اطفال هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به مکاتبات انجام شده به‌زودی در رشته‌های دستیار تخصصی رادیولوژی ، تب اورژانس و قلب و اورولوژی نیز دانشجو می‌پذیریم.
خالدی ساخت بیمارستان 540 تختخوابی در استان را جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: این بیمارستان به گونه‌ای احداث می‌شود که تا یک هزار تخت نیز قابل افزایش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار