معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا اواخر وقت امروز شاهد بارش باران بهاری و گاه به صورت رگبار در اکثر نقاط استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 23 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه بیشترین بارش از روز گذشته تاکنون در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان بوده است، اظهار کرد: میزان بارش‌ها در ایستگاه کوهرنگ 40 میلی‌متر، در اردل 17 میلی‌متر، شهرکرد، سامان و فرخشهر 6 میلی‌متر و بروجن یک میلی‌متر گزارش شده است.
وی، با بیان اینکه این سامانه بارشی استان را اواخر وقت امروز ترک می‌کند، افزود: امروز شاهد بارش باران بهاری و گاه به صورت رگبار در اکثر نقاط استان خواهیم بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، دمای شهرکرد صبح امروز هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است، ادامه داد: بیشینه دما در 24 ساعت گذشته در شهرکرد 22 درجه سانتی‌گراد و در لردگان 26 درجه سانتی‌گراد بوده است.
قطره با اشاره به اینکه دمای استان در روز چهارشنبه چهار تا پنج درجه کاهش خواهد داشت، اضافه کرد: طبق داده‌های هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار