تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار کتاب «افسردگی اکتسابی» در انتشارات جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 22 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اثر «افسردگی اکتسابی » توسط دکتر عزیزالله میرزائی، دکتر محمد ربیعی و امید فاضلی ترجمه شده است.
وی افزود: اين كتاب شامل 9 فصل و 244 صفحه است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب از سه بخش تشکیل شده است که بخش اول به طبیعت افسردگی، بخش دوم به جوانب اصلی افسردگی‌های ناخواسته و بخش سوم به روش‌های کاستن تاثیرات افسردگی در خانواده پرداخته است.
خلیلی با بیان این که انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین موسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تاکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان در سال 94 راه‌اندازی شده و تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار