تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان گفت: احداث خانه جوان در استان بسیار مهم بوده و پایگاه‌ مناسبی برای جوانان خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 18 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- امید محدث در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:  لازم است احداث خانه جوان در استان  جزء مصوبه جلسه قرار گیرد زیرا تحویل زمین به کندی صورت گرفته و در این میان باید هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های نظارتی و مشارکت در تخصیص اعتبارات صورت گیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.
وی افزود: ستادهای ساماندهی امور جوانان استان‌ها مغز متفکر سیاست‌گذاری در حوزه جوانان بوده که ریل‌گذاری‌ هر استان در حوزه جوانان در این ستاد رخ داده و نگاه ویژه و مشارکت فعال دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد، در حوزه جوانان برای استان مثمر ثمر خواهد بود.
محدث با اشاره به ارزشمند بودن جایگاه سمن‌ها برای استان، تصریح کرد: باید از ظرفیت سمن‌ها برای استان استفاده کرد و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت برای توسه استان استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه سمن‌ها برای رفع مشکلات به کمک نهادهای دولتی می‌آیند، گفت: هر استانی که فعالیت سمن‌ها و نهادهای مردمی دولتی و غیر دولتی را جدی بگیرد و در آن‌ها مشارکت فعالی داشته باشد آسیب‌های اجتماعی در آن استان کاهش می‌یابد.
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان گفت: هر استانی که فعالیت سمن‌ها و نهادهای مردمی دولتی و غیر دولتی را جدی بگیرد و در آن‌ها مشارکت فعالی داشته باشد آسیب‌های اجتماعی در آن استان کاهش می‌یابد.
محدث با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی و فرهنگی را نمی‌توان با بخش‌نامه حل کرد، گفت: باید از ظرفیت سمن‌ها در حوزه جوانان استفاده و به منظور تقویت آن‌ها تلاش کرد زیرا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کشور مختص حوزه جوانان است که آسیب‌های نو پدیدی در جامعه به شمار می‌روند.
وی بر لزوم کیفی‌شدن ستادهای ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و ادامه داد: کیفی‌شدن ستادها، خروجی مطلوبی برای جوانان و جامعه خواهند داشت که باید در استان این موضوع جدی گرفته شود و مصوبات آن قابل ارزیابی، قابل سنجش و قابل ارائه در سطح ملی باشد.
محدث ادامه داد: فرمانداران هر شهرستان نیز دقت و مشارکت لازم را بر روی بحث خانه جوان در هر شهرستان داشته باشند و باید زمین خانه جوان در مکان مناسب با شرایط خوب ایجاد شود.
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: جوانان مشارکت اجتماعی را تمرین کنند زیرا با افزایش مشارکت، آسیب‌های اجتماعی جامعه کاهش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار